یادداشت شورای دبیران

یادداشت شورای دبیران
شادمانیم که شمارۀ دیگری از “آرمان” را به دوستداران فرهنگ و هنر، ادبیات، تاریخ، فلسفه و عرفان ایران تقدیم می داریم. شناخت و اعتلای فرهنگ، اندیشه و هنر ایران زمین با رویکردی امروزین، زنده، چندفرهنگی و با احترام به دیگربودگی که با نسل های گوناگون، گروه های جوانتر ایرانیان و همۀ فارسی زبانان ارتباط بگیرد، هدف آرمان است. همت والای محققان، نویسندگان و شاعرانی که در این دفتر مشارکت کرده اند، ستودنی است و شایان سپاسگزاری. امید که مطالب شمارۀ حاضر آرمان، صفحه آرایی های نوین و اندازۀ متفاوت آن، مورد پسند خوانندگان قرارگیرد.

تارنمای آرمان با تدوین جدید، به روز شده و نسخه های کامل آرمان ۱، ۲، ۳ و ۴ جهت مطالعه موجود می باشند. از آنجاکه در دفتر بنیاد فرهنگی آرمان در شهر انسینو، کلاس ها و سمینارهایی در زمینه های گوناگون برقراراست، بخشی از تارنما به برنامه و اطلاعات لازم برای ثبت نام در آنها اختصاص یافته است. وظیفه داریم که از کمک عالمانۀ مهندس الیاهو نتن الی در اصلاح زیربنای برنامه نویسی تارنما که راهگشای کار بازتدوین بود، سپاسگزاری نماییم.

از محققان، نویسندگان و هنرمندان ایرانی تبار ایالت کالیفرنیا و نقاط دیگر آمریکا و جهان دعوت می کنیم تا در آرمان مشارکت کنند. شورای دبیران آرمان، پیشاپیش از همت شما در معرفی این نشریۀ فرهنگی در شبکه های اجتماعی و رسانه ها سپاسگزار است.


دیدگاه‌ها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *